مبانی نظری و پژوهشی (ادبیات تحقیق رابطه بین هیجان خواهی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر چهارم ، پنجم دبستان در قالب 25 صفحه ورد و با رعایت اصول نگارشی علمی فصل دوم : ادبیات تحقیق مقدمه پیشینه پژوهش ماهیت هیجان چه چیزی موجب هیجان میشود دیدگاه زیستی هیجان دیدگاه شناختی هیجان هیجانهای اصلی هیجانها چه فایدهای دارند جلوههای هیجانی چرا هیجان داریم هیجانخواهی هیجانخواهی و جستجوی تجربههای جدید هیجانجویی و مخاطرهجویی هیجانخواهی و فعالیتهای غیرعادی مبنای زیستی هیجانخواهی مفهوم هیجان نقش دستگاه عصبی در هیجان نقش هیپوتالاموس و دستگاه کناری در هیجان نقش دستگاه کناری در هیجان نفرو هیجان برانگیختگی اثر هیجان بر حافظه تأثیر هیجانها بر تصمیم و عمل هیجانها شور و احساس برپا میکنند. شرایط موثر در ایجاد احساس نظریههای هیجانی الف : نظریه میجز لانگه ب : نظریه لُنون بارد ج : نظریه شناخت سینگر آیا میتوانیم هیجانهای خود را به صورت ارادی کنترل کنیم هیجانخواهی و روابط بین فردی هیجانخواهی و تفاوتهای فردی هیجانخواهی ، ناهنجاریهای روانی و رفتارهای بزهکارانه هیجانخواهی و فرایندهای شناختی پیشرفت تحصیلی تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از کشور مجلههای روانشناسی منابع فارسی منابع لاتین
تعداد مشاهده: 2832 مشاهده
کد فایل:19711
انتشار در:۱۴۰۰/۱۱/۲۷
حجم فایل ها:150.5 کیلوبایت
قابلیت ویرایش: دارد
تعداد صفحات: 25
فرمت فایل: ورد
پایان نامه - بررسی رابطه خلاقیت نقش روش تدریس در پرورش خلاقیت دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی
قیمت : 60,000 تومان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
پایان نامه - بررسی رابطه کیفیت زندگی و رضایت زناشویی
طرح درس ریاضی پایه دوم درس هشت
قیمت : 10,000 تومان
پروپوزال - تمرکز گرایی و تمرکز زدایی در مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور : راهبردهایی برای دانشگاه پیام نور
قیمت : 40,000 تومان
تحقیق تفکر
قیمت : 30,000 تومان
نظریه ثراندایک
قیمت : 25,000 تومان
پروپوزال - چالش ها و فرصت های آموزش پیش دبستانی در مناطق دو زبانه
قیمت : 35,000 تومان
چالش ها و فرصت های آموزش پیش دبستانی در مناطق دو زبانه
تفکر انتقادی ( Critical thinking)
نقش هنر در رشد و تکامل شخصیت کودکان
مقاله - موسیقی درمانی بر بهبود مهارت های اجتماعی کودکان اتیسم
قیمت : 80,000 تومان
پایان نامه - بررسی رابطه موقعیت اجتماعی والدین بر عزت نفس دانش آموزان مقطع ابتدایی
قیمت : 68,000 تومان